Blogia
Es 12 de Grimmauld Place en català

"Mrs. Black" celebra el seu primer aniversari

"Mrs. Black" celebra el seu primer aniversari

Pareix mentida, però ja fa justament un any que vaig escriure el meu primer post. Voluntari, vull dir. Perquè aquest bloc va ser construït arran d'un exercici del curs passat i havia de servir com a plataforma per penjar la resta d'exercicis setmanals. Tal volta, sinó hagués hagut de fer aquell exercici, aquest bloc no existiria. De fet, va néixer abans, però jo vull comptabilitzar-ho des del dia 21 de novembre de 2006, quan vaig pùblicar la meva primera entrada personal. I és curiós, perquè la primera notícia que vaig penjar va ser sobre Harry Potter, igual que després d'un any, és a dir, d'avui. En aquell dia, però, anava sobre una estrena cinematográfica. La Orden del Fénix ja l'hem vista. Ara sabem que El Príncep Mestís també s'està rodant.

Per qüestions de temps m'agradaria poder fer un resum més ampli sobre aquest primer any del bloc, però tampoc me veig amb ànims de fer-ho. Promet que algun dia vos ho faré arribar. Arribats a aquest punt, només em queda agrair-vos a tots voltros que de tant en tant aneu visitant el meu petit "espai creatiu", encara que de creatiu no té gaire, més bé d'informatiu. Però soc feliç si li dic creatiu. Sense les vostres visites, segurament ho hagués deixat. I sense l'empenta de dues persones també. Elles ja sabem qui són, especialment una. Ara, només tenc la vista posada en el demà. Ja veurem si arriba el segon aniversari. De moment, ben cumplits els que ja han passat.

Gracis a tots!!

(Foto)

7 comentarios

Mrs. Black -

Haver rebut un correu a nes meu mail amb l'alerta des comentaria den guillem mha fet record que antanyo jo tenia un bloc. xD

Es broma. Ho record. Però no tenc temps de res. Deu fer segles que tampoc public res amb substancia a Incomunicacio. Aixo no seran vacances ni res paregut.

Moltíssimes gràcies a tots: Xavi, Aineta, Leticia i Guillem.

Promet qualque dia tornar a publicar.

=)

Guillem M. Pastor -

L'ideòleg d'Incomunicació et felicita pel primer aniversari del teu bloc. Enhorabona.

Selphie -

MOLTS D'ANYS!!!!!
Ja fa un any!....com passa es temps....
Esper que continuis així Ainetaaa!
M'agrada molt sa foto! :D

Leticia -

Enhorabuena! Molt be Aina, además de incomunicació sigues aqui informandonos a todos sobre Harry Potter! Menos mal, si no quien nos iba a poner en alerta de todas las noticias de nuestro mago favorito! jejejej
Felicidades! a por el segundo!

Mrs. Black -

Gracis! zxz

Sí, li vaig canviar es nom... per qüestions purament "comercials i publicitàries", però no va donar resultat. així que ara n'estic pensant altres. De moment, crec que tornaré a s'original.

M'alegra que es bloc t'hagi servit per enterar-te de moltes coses. D'això se tracta =)

Sêphiros -

Per cert, m'acab de donar compte, has canviat es títol des teu blog?

Sêphiros -

UEEEEEE MOLTS D'ANYS!!!!

Pareix mentida que ja hagi passat un any e?? Però això sí, ben passat...en referència a lo de Harry Potter, si no fos per aquest blog,no sabria res de res de HP, ni de moltes altres coses clar...així que gràcies!

zxz