Blogia
Es 12 de Grimmauld Place en català

Vuitè llibre de Harry Potter?

Vuitè llibre de Harry Potter?

Pareix del tot improbable, però hi ha una porta oberta a aquesta opció. J.K. Rowling sempre ha dit fins cansar-se que no escriuria mai un vuitè llibre sobre el jove mag. Però, divendres, en una entrevista a la BBC, l'escriptora va deixar entreveure que aquesta continuació és possible, encara que improvable: "Mai diguis mai", així contestava a la pregunta sobre possibles publicacions futures de Harry Potter.

Si voleu llegir més, he trobat aquest article al Diario de Mallorca.

A l'article es fa referència a una campanya que han llençat fans de tot el món perquè Harry Potter no mori a Dealthy Hallows. La campanya en qüestió és aquesta.

Quan arribi el moment de la veritat, ja veurem què passa. De moment, avui s'estrena La Orden del Fénix. Amem què tal.

4 comentarios

Mrs. Black -

Jo no ten clar que continui o no. Es dobbers els fara igualment, amb vuitè llibre o no. A mes, potser que ara se tiri sa vida sense fer de Harry i quan hagin passat 1'0 o 12 anys, anuncii que torna a escriure una continuacio. Aixo si que seria sa boma. Seria algo estil Star Wars. Jo no negaré que tmb m'agradaria que n'escrivis un altre, pero tampoc es bo allargar tant ses coses...

Sêphiros -

Idò j oestic quasi segur que continuarà amb tot això, són moltíssimes ses persones que volen una continuació (i això que encara no ha acabat!!!) i sobretot... es doblers!!!! Això si que la farà escriure...

Teories apart, jo sí esper que continui escrivint, hehe

Mrs. Black -

Jo no me crec que en faci un altre despres de delathy hallows. Al manco de Harry Potter com fins ara. A lo mijor fara alguna especia de "mundoe xtendido" a lo Star Wars, escrivint histories paral.leles, o descrivint mons o fent llibres tipo enciclopedia, recopilant informacio.

Jo soc de ses que pensen que en Harry morirà. I el matara tmb per tenir una excusa per no fe run vuitpe llibre, encara que el podria ressucitar (se podria inventar algo xungo, com fara amb en dumbledore i en Siruis, ja ho voras ;)

Selphie -

"Mai diguis mai?".....no sé jo si tornarà a haver-hi un altre llibre........segur que no!:(

I aixó de que en Harry mor?????
no se sap, no???